Oscilloscopiu Analogu Vs Digitale: Differenze, Usi è Scopi

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  June 20, 2021
Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi. Sapè ne di più

Puderete avè vistu parechji maghi o maghi cù e so bacchette in i filmi, nò? Queste bacchette li rendenu estremamente putenti è guasi pudianu fà tuttu. Eh, sì questi eranu veri. Ma sapete, guasgi ogni circadore è laburatoriu vene ancu cù una bacchetta magica. Ié, questu hè un oscilloscopiu chì hà apartu a strada per l'invenzioni magiche. Oscilloscope-numérique-Vs-Oscilloscope-analogique

In u 1893, i scentifichi anu inventatu un gizmo massiccia, l'osciloscopiu. U rolu principale di a macchina era chì puderia piglià a lettura di signali elettrichi. Sta macchina puderia ancu traccià e pruprietà di u signale in un graficu. Queste capacità torrentanu assai u sviluppu di i settori elettrichi è di cumunicazione.

In questa epica, l'oscilloscopi anu display è mostranu un impulsu o un segnale assai bruttu. Ma per via di a tecnulugia l'oscilloscopi sò diventati classificati in dui tippi. Osciloscopiu digitale è oscilloscopiu analogicu. A nostra spiegazione vi darà una idea lucida di quale avete bisognu.

Cosa hè l'oscilloscopiu analogicu?

L'oscilloscopi analogichi sò solu e versioni più vechje di l'oscilloscopi digitali. Questi gadgets sò cun caratteristiche ligeramente minori è maneuverability. Per esempiu, questi oscilloscopi venenu cun display di tubi catodici più vechji, larghezza di banda di frequenza limitata, ecc.

Analogu-Oscilloscopiu

Storia

Quandu u fisicu francese André Blondel hà inventatu per a prima volta un oscilloscopiu, utilizzava per traccià signali elettrichi meccanicamente nantu à un grafu. Cum'ellu avia parechje restrizioni, in u 1897 Karl Ferdinand Braun aghjunghjia un tubu catodicu per vede u signale in mostra. Dopu una manata di sviluppu, avemu trovu u nostru primu oscilloscopiu analogicu in u 1940.

Caratteristiche è Tecnulugia

L'osciloscopi analogichi sò i più semplici trà quelli attualmente dispunibili in u mercatu. Nanzu, sti oscilloscopi eranu accaduti per offre un CRT o un catodicu à raghju per mostrà u signale ma attualmente, pudete truvà un LCD visualizatu facilmente. Generalmente, questi anu menu canali è larghezza di banda, ma questi sò abbastanza per attelli semplici.

Usabilità in i Tempi Moderni

Benchì un oscilloscopiu analogicu possa sembra anticu, questu hè abbastanza per voi se i vostri travagli sò in a capacità di l'oscilloscopiu. Queste oscilloscopie ùn ponu micca avè più opzioni di canali cum'è una digitale, ma per un principiante, questu hè più ca abbastanza. Dunque, avete bisognu di cunnosce e vostre esigenze prima, indipendentemente da u tippu.

Cosa hè un Osciloscopiu Digitale?

Dopu una quantità sostanziale di sforzu è di prugramma di sviluppu, hè ghjuntu l'oscilloscopiu digitale. Benchì u principiu di travagliu di basa di entrambi questi sia uguale, u digitale vene cun una capacità in più di manipulazione. Pò salvà l'onda cù alcuni numeri digitali è mostrarla nantu à u display chì a decodifica.

Oscilloscope digitale

Storia

Partendu da u primu oscilloscopiu, i scienziati anu continuatu à ricercà per sviluppallu sempre più. Dopu à un coppiu di sviluppi, u primu oscilloscopiu digitale hè ghjuntu in u mercatu in l'annu 1985. Sti oscilloscopi avianu una larghezza di banda sorprendentemente larga, bassa cunsumazione d'energia, è qualchì altra grande funzione extra ancu.

Caratteristiche è Tecnulugia

Ancu se questi sò i prudutti di prima qualità di u mercatu, ci sò ancu alcune variazioni trà l'oscilloscopi digitali secondu a so tecnulugia. Quessi sò:

  1. Osciloscopi di Stoccaggio Digitale (DSO)
  2. Osciloscopi Stroboscopici Digitali (DSaO)
  3. Osciloscopi Digitali di Fosforu (DPO)

DSO

L'oscilloscopi di Stoccaggio Digitale sò semplicemente cuncepiti è largamente usati oscilloscopi digitali. Principalmente, i display di raster sò aduprati in questi oscilloscopi. L'unicu inconveniente di questu tippu di oscilloscopi hè chì questi oscilloscopi ùn ponu capisce l'intensità in tempu reale.

DsaO

L'inclusione di un ponte di campionamentu prima di l'attenuatore o circuitu di l'amplificatore a rende abbastanza distinta. U ponte di campionamentu campiona u signale prima di u prucessu di amplificazione. Cum'è u signale campionatu hè di bassa frequenza, un amplificatore à bassa larghezza di banda hè adupratu chì face l'onda di uscita liscia è precisa.

DPO

L'oscilloscopiu fosforu digitale hè u tippu più anzianu di oscilloscopiu digitale. Questi oscilloscopi ùn sò micca largamente usati oghje ma questi oscilloscopi sò di architettura totalmente diversa. Cusì, questi oscilloscopi puderanu offre diverse capacità mentre ricustruendu u signale nantu à u display.

Usabilità in i Tempi Moderni

L'oscilloscopi digitali sò l'oscilloscopiu di prima qualità attualmente dispunibule in u mercatu. Dunque, ùn ci hè dubbitu nantu à a so usabilità in i tempi muderni. Ma una cosa duvete tene à mente chì, duverete selezziunà u più adattu. Perchè a tecnulugia di l'oscilloscopi varieghja secondu i so scopi.

Osciloscopiu Analogu Vs Osciloscopiu Digitale

Induvularmenti, un oscilloscope digitale piglia a suprana nantu à un analogicu, paragunendu alcune differenze. Ma queste differenze ponu esse inutili per voi per via di u vostru esigenza di travagliu. Per risolve stu prublema, avemu da un breve paragone per chì vi ricunnosce e sfarenze chjave.

A maiò parte di l'oscilloscopi digitali includenu display LCD o LED affissanti è putenti. Invece, a maiò parte di l'osciloscopi analogichi venenu cun display CRT. L'oscilloscopi digitali vene cun una memoria chì salva u valore numericu numericu di u signale è pò ancu trattallu.

L'implementazione di l'ADC o analogicu à u circuitu di cunvertitore digitale face un spechju sustanziale trà un oscilloscopiu analogicu è digitale. Fora di sti stabilimenti, pudete avè più canali per signali differenti è alcune funzioni in più chì ùn si trovanu micca in un oscilloscopiu analogicu generale.

Raccomandazione Finale

Fondamentalmente, u principiu di travagliu di l'oscilloscopi analogichi è digitali hè uguale. Un oscilloscopiu digitale include alcune tecnologie in più per un megliu trattamentu di u segnale è manipulazione cù più canali. À u cuntrariu, l'osciloscopiu analogicu pò cumprende un pocu di visualizazione antica è caratteristiche. Puderete pensà chì sò più cum'è un multimetru cù un graffiu, ma ci sò alcune basiche sferenze trà un oscilloscopiu è un multimetru graficu.

Se site attaccatu à e differenze trà un oscilloscopiu analogicu è digitale, allora duvete sicuramente andà per un oscilloscopiu digitale. Perchè un oscilloscopiu digitale provoca un bellu pezzu in più di un analogu. Per i travaglii simplici di casa o di laburatoriu, l'osciloscopi analogichi o numerichi ùn facenu alcuna differenza.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Tools Doctor, marketer di cuntenutu è babbu. Mi piace à pruvà novi equipaghji, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2016 per aiutà i lettori fideli cù arnesi è cunsiglii di creazione.