Hypoallergenic: Cosa significa è perchè hè impurtante?

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  August 29, 2022
Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi. Sapè ne di più

Ipoallergenicu, chì significheghja "sottu à u normale" o "ligeramente" allergenicu, hè stata utilizata in una campagna di cusmetichi in u 1953.

Hè aduprata per discrìviri l'articuli (in particulare i cusmetichi è tessili) chì causanu o si dicenu chì causanu menu reazzioni allergii.

L'animali ipoallergenici pruducianu ancu allergeni, ma per via di u so tipu di mantellu, l'absenza di fur, o l'absenza di un genu chì pruduce una certa proteina, tipicamente pruducenu menu allergens cà l'altri di a stessa spezia.

E persone cun allergii severi è l'asma pò ancu esse affettati da un animali ipoallergenicu. U terminu ùn manca una definizione medica, ma hè in usu cumuni è si trova in a maiò parte di i dizionari inglesi standard.

In certi paesi, ci sò gruppi di interessu allergii chì furnisce i pruduttori cù una prucedura di certificazione, cumprese testi chì assicuranu chì un pruduttu hè improbabile di causà una reazione allergica.

Tuttavia, tali prudutti sò generalmente descritti è etichettati cù altri termini simili.

Finu a ora, l'autorità publica in nisun paese furnisce una certificazione ufficiale chì un articulu deve esse sottumessu prima di esse qualificatu com'è ipoallergenicu.

L'industria cosmetica hà pruvatu per anni à bluccà un standard di l'industria per l'usu di u terminu; in u 1975; l'USFDA hà pruvatu à regulà u terminu 'ipoallergenic', ma a pruposta hè stata contestata da l'imprese cusmetichi Clinique è Almay in a Corte d'Appello di i Stati Uniti per u District di Columbia, chì hà rignatu chì u regulamentu era invalidu.

Cusì, e cumpagnie di cusmetichi ùn sò micca obligate di scuntrà i regulamenti o di fà alcuna prova per validà e so rivindicazioni.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Tools Doctor, marketer di cuntenutu è babbu. Mi piace à pruvà novi equipaghji, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2016 per aiutà i lettori fideli cù arnesi è cunsiglii di creazione.