LED: Perchè travaglianu cusì bè nantu à i prughjetti di custruzzione

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  August 29, 2022
Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi. Sapè ne di più

Un diodu emettitore di luce (LED) hè una fonte di luce semiconductora à dui fili. Hè un diodu pn-junction, chì emette luce quandu attivatu.

Sò assai utili per i banchi di travagliu, i prughjetti di custruzzione di illuminazione, è ancu direttamente nantu à l'utensili di energia perchè usanu pocu putere è emettenu una fonte di luce forte è stabile.

Hè ciò chì vulete quandu accende un prughjettu, luce chì ùn sferisce micca è pò esse facilmente alimentata, da una batteria o da l'uttellu stessu ancu.

Quandu un voltage adattatu hè appiicatu à i cavi, l'elettroni ponu recombine cù i buchi elettroni in u dispusitivu, liberendu energia in forma di fotoni.

Stu effettu hè chjamatu elettroluminescenza, è u culore di a luce (currispondente à l'energia di u fotonu) hè determinatu da a banda di energia di u semiconductor.

Un LED hè spessu chjucu in area (menu di 1 mm2) è i cumpunenti ottichi integrati ponu esse usatu per furmà u so mudellu di radiazione.

Apparsu cum'è cumpunenti elettronichi pratichi in u 1962, i primi LED emettenu luce infrared di bassa intensità.

I LED infrarossi sò sempre spessu usati cum'è elementi di trasmissione in circuiti di cuntrollu remota, cum'è quelli in cuntrolli remoti per una larga varietà di l'elettronica di u cunsumu.

I primi LED di luce visibile eranu ancu di bassa intensità, è limitati à u rossu. I LED muderni sò dispunibuli nantu à e lunghezze d'onda visibili, ultraviolette è infrared, cù una luminosità assai alta.

I primi LED sò spessu usati cum'è lampi indicatori per i dispositi elettronichi, rimpiazzanu i picculi lampadini incandescenti.

Prestu sò stati imballati in letture numeriche in forma di display di sette segmenti, è sò stati cumunimenti vistu in orologi digitale.

L'ultimi sviluppi in i LED permettenu di esse utilizati in l'illuminazione ambientale è di travagliu.

I LED anu parechji vantaghji nantu à e fonti di luce incandescente, cumprese un cunsumu energeticu più bassu, una vita più longa, una robustezza fisica mejorata, una dimensione più chjuca è un cambiamentu più veloce.

I diodi emettitori di luce sò oghji usati in applicazioni diverse cum'è l'illuminazione di l'aviazione, i fanali di l'automobile, a publicità, l'illuminazione generale, i signali di trafficu è i lampi di càmera.

Tuttavia, i LED abbastanza putenti per l'illuminazione di a stanza sò sempre relativamente caru, è necessitanu una gestione più precisa di u currente è di u calore cà e fonti di lampadi fluorescenti compatti di produzzione paragunabili.

I LED anu permessu di sviluppà novi testi, display video è sensori, mentre chì i so elevati tassi di cambiamentu sò ancu utili in a tecnulugia di cumunicazione avanzata.

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Tools Doctor, marketer di cuntenutu è babbu. Mi piace à pruvà novi equipaghji, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2016 per aiutà i lettori fideli cù arnesi è cunsiglii di creazione.