Metodi di inizià u mutore sincrunu

da Joost Nusselder | Actualizatu u:  Lugliu 24, 2021
Amu creà un cuntenutu gratuitu pienu di cunsiglii per i mo lettori, voi. Ùn accettu micca sponsorizazioni pagate, a mo opinione hè a moia, ma se truvate e mo raccomandazioni utili è finite per cumprà qualcosa chì vi piace per mezu di unu di i mo ligami, puderia guadagnà una cumissione senza costi extra per voi. Sapè ne di più

Un mutore sincrunu principia cù una varietà di metudi cume l'usu di picculi motori à cavallucci cum'è un tippu d'induzione o u bobinu di l'amortiguatore. U modu più innovatore per inizià queste macchine hè di trasformarli in motori à induzione di anelli di scorrimentu chì ponu esse fatti senza sforzu è in modo efficiente, risparmendu tempu in u mantenimentu di e vostre attrezzature.

Perchè i motori sincroni ùn si mettenu micca in autonomia chì sò i metudi di partenza?

I mutori sincroni ùn sò micca auto-avviati perchè a velocità di rotazione hè cusì alta, ùn pò superà l'inerzia è andà avanti. Ci hè uni pochi di modi per cumincià:

U mutore sincrunu hà bisognu di qualchì aiutu per esse messu in ballu finu à girà à piena putenza per via di a so velocità di rotazione chì hè troppu rapida per parte da una pusizione iniziale paragunatu cù altri tippi di mutori elettrichi chì anu bassa velocità. E soluzioni spazianu da l'interruttori flipping nantu à a so cassa esterna o aduprendu mezi esterni cum'è un altru fornimentu elettricu è ancu una forza meccanica chì pò esse realizata applicendu pressione in forma di pesi nantu à una estremità mentre gira versu l'altra estremità senza alcuna carica applicata.

Cume cumincianu i motori sincroni monofase?

U mutore parte da un mutore à induzione è l'interruttore centrifugale disconnette u so avvolgimentu iniziale à circa 75 per centu di velocità sincrona. Siccomu stu tipu di carica hè relativamente ligera, ci serà una piccula quantità di scivolamentu quandu u rotore interagisce cù l'attritu chì produce resistenza à l'aria.

Chì hè u principiu di travagliu di u mutore sincrunu?

I mutori sincroni travaglianu da l'interazione di un campu magneticu rotativu in u statore cun unu cuntenutu in u so rotore. A putenza di 3 fasi data à ogni bobina individuale crea un currente alternativu chì provoca una rotazione chì hè sincronizata sia spazialmente sia temporale trà e bobine, dendu origine à u muvimentu da fermu.

Chì ci hè a differenza trà u mutore à induzione è u mutore sincrunu?

I motori sincroni trifase sò macchine doppiamente eccitate. Ciò significa chì u bobinu di armatura hè energizatu da una fonte AC è u so campu di bobina da una fonte DC, mentre chì i Motori à Induzione anu solu e so armature energizate da un corrente AC.

Chì hè l'applicazione principale di i motori sincroni?

I mutori sincroni sò un tipu di mutore elettricu chì hè adupratu in applicazioni induve a precisione è a velocità costante anu da esse mantenute. Si trovanu spessu in macchine di pusizionamentu, attuatori di robot, mulini à sfera per minerari minerarii cum'è carbone o minerale d'oru, orologi è ancu altri orologi cù lancette rotanti cume lettori di discu o giradischi chì riproducenu registri à velocità specifiche.

Leghjite puru: scalini stantari, hè cusì chì li faci

I mutori sincroni anu spazzole?

I mutori sincroni sò mutori AC. Anu duie furniture unu hè datu à u statoru di u mutore chì hè una sola o trifase di alimentazione ac è l'altru hè datu à u rotore di u mutore, mentre ch'ellu hà attaccatu un suministru continuu di CC. E spazzole sfilanu annantu à l'anelli di rame chì cunnettanu entrambe e parti inseme per pudè ottene a putenza da u puntu A di u nostru mutore sincrunu finu à u puntu B induve un altru gruppu di spazzole invia di novu ciò chì ferma in u vostru circuitu!

Chì sò e caratteristiche principali di i motori sincroni?

I motori sincroni ùn sò intrinsecamente micca avviati da sè perchè devenu esse avviati mandendu un signale à u statore. Una volta fattu questu, a so velocità di operazione ferma in sincronisimu cù a frequenza di fornitura è dunque per una frequenza di fornitura costante, questi mutori si comportanu cum'è mutore à velocità costante indipendentemente da a cundizione di carica.

Chì hè u svantaghju principale di i mutori sincroni?

I mutori sincroni ùn sò micca avviati da sè, cusì necessitanu una fonte esterna di putenza per avvià li. Ciò significa chì un mutore sincrunu hè improbabile di trovassi in case moderne postu chì u pruprietariu ùn averia alcun modu per alimentallu stessu è questu pò purtà à situazioni periculose se unu ùn capisce micca cumu funziona a sincronicità. L'unica eccezione per l'usu casanu pò esse equipaggiata di lampade di strada cun una sorta di sistema sincronizatu ma ancu allora parechje persone si basanu nantu à a tecnulugia di induzione nantu à altre forme perchè ci hè menu probabilità chì qualcosa puderebbe sbaglià o si rompa in tempi scomodi quandu avete più bisognu di luce.

Cosa hè a velocità sincrona di u mutore?

A Velocità Sincrona, un paràmetru impurtante per i mutori rotativi di tipu campu magneticu, hè determinata da a frequenza è u numeru di poli. Se gira più lente di a so velocità sincrona, allora hè chjamatu cum'è asincronu.

Leghjite puru: cumu sbuchjà u filu di ramu è fà lu prestu

Sò Joost Nusselder, u fundatore di Tools Doctor, marketer di cuntenutu è babbu. Mi piace à pruvà novi equipaghji, è inseme à a mo squadra, aghju creatu articuli di blog approfonditi dapoi u 2016 per aiutà i lettori fideli cù arnesi è cunsiglii di creazione.